Zoeken in deze blog

dinsdag 9 februari 2016

Hollen of stilstaan

Ik schreef net al bij haar in de reactie dat ik niet zo goed ben in goede voornemens en dat het vaak hollen of stilstaan is bij mij.

Dat geldt voor dingen die ik maak, maar ook voor bijvoorbeeld bloggen ;).


Nu is er ook wel weer extreem veel gebeurd de afgelopen jaren waardoor heel veel dingen op een laag pitje zijn komen te staan. Eigenlijk is daar een burnout wel de grootste reden voor.

Die burnout is natuurlijk niet aan komen waaien, maar het is zoals het is.

Gelukkig bewonen we (mijn lief en ik) samen met ons hondenkind en poezenbeest sinds afgelopen zomer weer in ons eigen huis (ok, wel een huurhuisje, maar meer 'eigen' dan het in jaren geweest is) en begint de rust steeds meer te komen en krijgen we langzaam maar zeker steeds meer energie om weer wat te gaan doen. Dat gaat nog wel met vallen en opstaan, maar wel in een stijgende lijn.


En uiteraard kom ik nog steeds helemaal tot rust door lekker dingetjes te maken. Een van de laatste projecten is voor de stichting waar ons hondenkind vandaan komt. De dame van deze stichting doet er alles aan om maar centjes binnen te krijgen en één van de manieren om mensen te laten doneren is om ze een klein cadeautje te geven voor deze donatie. Ik had beloof een en ander te knutselen en dit is het geworden:




Ik had 15 papieren zakjes gemaakt met een briefje en 1 sleutelhanger, 1 geluksengeltje en 1 paperclip. Erg leuk om dit soort kleine projectjes te maken (van allemaal materiaal dat ik toch nog in huis had) en de dame van de stichting was er helemaal blij mee. 

Dan is ook mijn dag weer goed :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten